• techniki sprzedaży
    • techniki sprzedaży
    TELEFONICZNE techniki pozyskiwania klientów i zwiększania sprzedaży
    20.02.2024 by ZOOM
    Unikatowość oferty
    Wywołanie chęci zakupu
    TELEFONICZNE techniki pozyskiwania klientów i zwiększania sprzedaży
    Wsparcie sprzedaży online
    Unikatowość oferty
    Wywołanie chęci zakupu
    CASE STUDY
    TELEMARKETING - Niezbędna umiejętność
    W pracy zdalnej-serwisie-sprzedaży
    W w zwiększaniu sprzedaży
    Argumentacja - korzyści, cechy vs cena
    Jak Wywołać chęć zakupu ?


     

     

    Zaawansowane TELEFONICZNE techniki pozyskiwania klientów i zwiększania sprzedaży



    ! → Niezbędna umiejętność w zwiększaniu sprzedaży i obsłudze

    → Zaproponowane przez trenera reguły i zasady od lat są uważane za podstawowe zasady gwarantujące sukces w zakresie sprzdaży oddziaływania na nowych i dotychczaSOWYCH kontrahentów. Profesjonalna rozmowa telefoniczna to TWARDA umiejętność wymagająca ciągłej praktyki i udoskonalania → Na zadawane przez uczestników pytania będą udzielane wyczerpujące odpowiedzi, umożliwiające dynamiczne dostosowywanie programu do ich potrzeb. Szkolenie zawiera ćwiczenia ( w tym autotest umiejętności telemarketingowych ) które uczą standardów i sformułowań-Które sprzedają !

    This text will be replaced since the "clone" option is set to true

    22.05_2024 9.15 początek



    1.CHECKLISTA → Przygotowanie do sprzedaży telefonicznej
    .

    2.Zasady i techniki komunikacji interpersonalnej przez telefon



    Jak zaciekawić ofertą?



    1. 2.1.Zasady słuchania rozmówcy
    2. 2.2.Zasady mówienia, w tym: unikanie fauli, odradzane praktyki i słowa
    3. Ćwiczenie: zaciekaw tym, co oferujesz

    3. „Copywriting” argumentów telefonicznych

    • Ćwiczenie

    opis - ćwiczenie »




    4.Aktywny telemarketing vs rozmowy przychodzące

    1. Otwarcie rozmowy – intrygujące przedstawienie
    2. Nawiązanie kontaktu z docelowym rozmówcą – jak omijać „rogatkowych”
    3. Zaciekawianie przedmiotem rozmowy - Przykład skutecznego teasera
    5. Sondaż potrzeb i oczekiwań rozmówcy – poszukiwanie szans sprzedaży
    1. słuchanie i wypytywanie klienta
    2. kolejność operowania pytaniami - KLUCZ do kontrolowania rozmowy !
    3. podsumowanie sondażu + ćwiczenie w parach
    4. Kiedy klient mówi, że już współpracuje z innym dostawcą


    Wywołanie chęci zakupu


    6. Wywołanie chęci zakupu → Efektywna prezentacja propozycji dla klienta:

    1. optymalny język argumentacyjny - czyli jak dostarczyć prospektowi powód i pretekst do kupna ?
    2. budowa pasm argumentacyjnych + indywidualne ćwiczenie namysłowe
    3. a może „telenet”?


    Pasma argumentacyjne



    7. Reguły i techniki rozmawiania o cenach
    1. Najpierw oferowane wartości/korzyści – potem ceny
    2. Techniki zmniejszania dolegliwości ceny („kanapka cenowa”, „rozmiana na drobne”, itp.)


    Wsparcie online - Klient
    z internetu


    8. Rozmowy przychodzące →Obsługa klienta nowego i zwiększanie zysku na kliencie dotychczasowym
    1. skuteczne przywitanie
    2. jak stosować pytania sondażowe w rozmowach przychodzących
    3. zwiększanie sprzedaży
      • Crosseling - skuteczna sprzedaż wiązana
      • Back-end, oferowanie produktów dopełniających
      • Up selling , od produktu bazowego do produktu lepszej jakości


    opis - ćwiczenie»



    9. W jaki sposób identyfikować i usuwać obiekcje klienta - różne metody
    1. CASE STUDY: nie znam firmy.. nie jestem zainteresowany... nie mam czasu.... nie mam pieniędzy
    2. indywidualne ćwiczenie namysłowe + ocena rezultatów ćwiczenia

    10. Metody osiągania uzgodnień i zamykania kontaktu:
    1. wyczuwanie optymalnego momentu
    2. techniki przezwyciężania wahań klienta („łańcuch potwierdzeń”, „za i przeciw”, itp.)

    11. Wznawianie kontaktu z „niezdecydowanym” klientem



    Unikatowość oferty


    1. Przypominanie walorów oferty czy coś nowego?
    2. „nowy as w rękawie?”


    opis - ćwiczenie»



    17.15 z a k o ń c z e nie


    • INFONETAX

      W związku z bardzo dobrym szkoleniem w dniach 11 i 18 marca 2014 przesyłam 2 osoby na kolejne szkolenie Wysokojakościowe techniki sprzedaży z trenerem Krzysztofem Podstawką.

      Prezes Edyta Stąpór Rynk Marzec 2014.

    • PHU SORTIMA

      W związku z bardzo dobrynm szkoleniem przesyłam 2 handlowców na kolejne szkolenie Wyskojakościowe techniki sprzedaży z trenerem Krzysztofem Podstawk i jedną osobę na szkolenie z Prezesem Matelą.

      Jadwiga Sosnowska Właścicel „” wrzesień 2013

    • Fructofresh Sp z o.o.

      Dziękujemy za skuteczne przeszkolenie 4 osób podczas szkoleń Techniki sprzedaży.

      Dyrektor Michał Bulikowski - Wrzesień 2013.

    • PGE SYSTRYBUCJA

      Dzięki SZkoleniu z Technik sprzedaży nasza grupa pozyskała dużo konkretnych informacji a dzięki niedużej grupie przećwiczyliśmy najistotniejsze techniki sprzedażowe

      Dorian Żaczek- Właścicel„”Pażdziernik 2013.



    Coach: Krzysztof Podstawka


    Wykładowca Wydziału Zarządzaniau Katedry Marketingu Uniwersytetu Warszawskiego. Ponad 3500 szkoleń przeprowadzonych. Arbiter NATIONAL SALES AWARD Specjalizacja: Marketing sprzedażowy, Techniki Pozyskiwania klientów i zwiększania wydajności handlowej, Coaching , Techniki zwiększania sprzedaży . Liczne publikacje




    Korzyści

    » Telemarketing to KONKRETNA umiejętność - TWARDA specjalizacja - wymagająca ciągłej praktyki i udoskonalania

    » Kiedy Klient zawsze kupi ? - Opracowanie przez trenera planu doskonalenia prowadzenia rozmów handlowych usprawni wykorzystanie telemarketingu w sprzedaży.
    » Techniki sprzedaży - dostosowane do rodzaju działalności i profilu kontrahenta - zwiększą wydajność handlową FIRMY



                  ZASTOSOWANIE


    • 1. Akcje promocyjne
    • 2. Infolinia - doradztwo techniczno handlowe
    • 3. Cross Selling→ Up selling; → Back end - Generowanie zysków dodatkowych
    • 4. Wsparcie Sprzedaży online - Istotny element wielokanałowej komunikacji z Klientem
    • 5. Komunikacja w sprzedaży


    Udział 17.04.2024


    • 395 zł + 23% VAT - 1 osoba
    • 370 zł/os + 23% VAT - 2 osoby
    • 345 zł/os + 23% VAT - 3 osoby
    • ONLINE by ZOOM