-
Bazy danych
Jak dotrzeć do klienta ?
Jakich narzędzi marketingowych
należy użyć w skutecznym dotarciu do klienta?
-
Internet
Techniki internetowe
Skuteczne techniki marketingu internetowego
Newsletter, strona www, SEO , SEM.
-
Ofertowanie
Skuteczny COPYWRITING w ofertowaniu handlowym
Sformułowania, które mają zastosowanie w sprzedaży
-
Prezentacja
Techniki Prezentacji zdalnej i bezpośredniej
Jak ukazywać korzyści ?
Jak opisywać cechy ?
Prezentacje grupowe vs zindywidualizowane, Wystąpienia publiczne
-
Ćwiczenia
Ćwiczenia + case study
sformułowania werbalne
skuteczne techniki sprzeadży
Spróbuj mnie namówić !
Metody szybkiego zwiększania sprzedaży
(kompleksowe szkolenie od A do Z - Niezbędnik Handlowca i Przedsiębiorcy)9.15 -początek
14 kluczowe rozstrzygnięcia w szybkim zwiększaniu sprzedaży
2Wybór segmentu docelowego 2015 r
>- Wysyłki e-maili, newsletterów;
- Wysyłki direct mail;
- Telemarketing: inbound / outbound;
- Grupowe prezentacje;
- Spotkania 1/1;
- Instrumenty promocji sprzedaży
- Pasma argumentacyjne - Jak przebiega prezentacja z użyciem technologii „pasm argumentacyjnych ?
- Ćwiczenie
6. Reguły skutecznych direct e-mails:
7. Pozostałe elementy pakietu – COPYWRITING SPRZEDAŻOWY – ZWROTY KLUCZE
- Zasady skutecznego telemarketingu
- Omijanie rogatkowych
- Fazy rozmowy
- Umawianie spotkań
- Przygotowanie profesjonalnej prezentacji
- Zasady skutecznej prezentacji - Ćwiczenie
- Standardy prezentacji handlowej
- Skuteczna inauguracja prezentacji
- Jakie jest praktyczne znaczenie pierwszych „3x20”?
- prezentacja grupowa vs zróżnicowana
- wystąpienie publiczne
- Nawiązanie kontaktu i sondaż preferencji
- Dopasowana oferta
- Usuwanie obiekcji
- Metody negocjacji
- Techniki kontraktacji
- Dopasowana oferta
11. Narzędzia promocji sprzedaży
12. Końcowe rekomendacje
19.00 KOŃCOWE REKOMENDACJE
Krzysztof Podstawka UW
Doświadczony trener, wykładowca na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Już ponad 3000 szkoleń przeprowadzonych. Arbiter PRESTIŻOWEGO NATIONAL SALES AWARD 2015 Autor wielu ksiażek z dziedziny Marketingu , Zarządzania i Sprzedaży. Specjalizacja : Marketing sprzedażowy, Coaching , Pozyskiwanie nowych klientow, Wdrażanie nowych produktów
Opracowanie przez trenera indywidualnego planu doskonalenia komunikacji w sprzedaży i właściwej strategii marketingowej pomoże pozyskać nowych zwiększyć wolumen sprzedaży w dotychczasowych i nowych segmentach docelowych.
» Techniki Sprzedaży i Metody marketingowe dostosowane do rodzaju działalności kontrahenta- Zwiększą wydajność handlową Państwa FIRMY
Zastosowanie
Pozyskiwanie klientów , Copywriting, Techniki sprzedaży- skuteczna argumentacja bezpośrednia i telefoniczna , Marketing Bezpośredni, Marketing internetowy, Organizacja imprez i akcji promocyjnych, Prezentacje marketingowe i Wystąpienia publiczne -
Wystawiamy Certyfikaty
Certyfikaty - Zaświadczenia z podpisem trenera, logo organizatora , zakresem tematycznym , liczbą dni lub godzin.