• Bazy danych

    Jak dotrzeć do klienta ?

    Jakich narzędzi marketingowych

    należy użyć w skutecznym dotarciu do klienta?

  • Internet

    Techniki internetowe

    Skuteczne techniki marketingu internetowego

    Newsletter, strona www, SEO , SEM.

  • Ofertowanie

    Skuteczny COPYWRITING w ofertowaniu handlowym

    Sformułowania, które mają zastosowanie w sprzedaży

  • Prezentacja

    Techniki Prezentacji zdalnej i bezpośredniej

    Jak ukazywać korzyści ?

    Jak opisywać cechy ?

    Prezentacje grupowe vs zindywidualizowane, Wystąpienia publiczne

  • Ćwiczenia

    Ćwiczenia + case study

    sformułowania werbalne

    skuteczne techniki sprzeadży

    Spróbuj mnie namówić !



Metody szybkiego zwiększania sprzedaży

(kompleksowe szkolenie od A do Z - Niezbędnik Handlowca i Przedsiębiorcy)

9.15 -początek


14 kluczowe rozstrzygnięcia w szybkim zwiększaniu sprzedaży

2Wybór segmentu docelowego 2015 r

>
  • 3. Instrumenty promowania szybkiej oferty:
    1. Wysyłki e-maili, newsletterów;
    2. Wysyłki direct mail;
    3. Telemarketing: inbound / outbound;
    4. Grupowe prezentacje;
    5. Spotkania 1/1;
    6. Instrumenty promocji sprzedaży

    • E-MAIL marketing

      • Jak zwiększyć CTR newslettera ? 
      • Jak stowrzyć newsletter ofertowy - skąd wziąć skuteczny szablon html ?
      • Jaką strukturę graficzno-tekstową powinien przybrać newsletter ?


      Najnowsze trendy newsletterów przekazane w formie obszernej prezentacji oraz na CD ROM ( szablony stron www i newsletterów )-

    • Copywriting

      Copywriting ofertowy - Jak zwiększyć konwersję?
      • newslettra
      • pakietu ofertowego direct mail
      • GOOGLE ADwORDS
      • Metody COPYWRITINGU dostosowane do rodzaju działalności kontrahenta».zwiększą wolumen zamówień

    • Prezentacje

      1. Prezentacja grupowa
      2. Prezentacja zindywidualizowana
      3. Prezentacja zóznicowana
      4. Wystąpienie publiczne

      Czym cechują się skuteczne Prezentacje ?.

    • DIRECT-MARKETING



      Marketing tradycyjny to sprawdzona forma pozyskiwania klientów - która wraca do łask i nie tylko wspiera kampanie internetowe ale też skutecznie je zastępuje. Poznaj reguły skutecznego ofertowania hanlowego i strategicznego.


      Metody marketingowe dostosowane do rodzaju działalności kontrahenta».Zwiększą wydajność handlową Państwa FIRMY



  • 4. Techniki promocyjnego przygotowania argumentacji:
    1. Pasma argumentacyjne - Jak przebiega prezentacja z użyciem technologii „pasm argumentacyjnych ?
    2. Ćwiczenie

    6. Reguły skutecznych direct e-mails:

    7. Pozostałe elementy pakietu – COPYWRITING SPRZEDAŻOWY – ZWROTY KLUCZE

    • Tekst listu ofertowego
    • Tekst newslettera
    • tekst GOOGLE ADwORDS
  • 8. Telefoniczne umawianie spotkań z klientami:

    1. Zasady skutecznego telemarketingu
    2. Omijanie rogatkowych
    3. Fazy rozmowy
    4. Umawianie spotkań
  • 9. Grupowe prezentacje dla klientów:
    1. Przygotowanie profesjonalnej prezentacji
    2. Zasady skutecznej prezentacji - Ćwiczenie
    • Standardy prezentacji handlowej
    • Skuteczna inauguracja prezentacji
    • Jakie jest praktyczne znaczenie pierwszych „3x20”? 
    • prezentacja grupowa vs zróżnicowana
    • wystąpienie publiczne

    Ćwiczenie - III»


  • 10. Kluczowe metody w głównych etapach negocjacji kontraktacyjnych: -
    • Nawiązanie kontaktu i sondaż preferencji
    • Dopasowana oferta
      • Usuwanie obiekcji
      • Metody negocjacji
      • Techniki kontraktacji

      11. Narzędzia promocji sprzedaży

      12. Końcowe rekomendacje


      19.00 KOŃCOWE REKOMENDACJE


    Trener szkolenia

    Krzysztof Podstawka UW

    Doświadczony trener,  wykładowca na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Już ponad 3000 szkoleń przeprowadzonych. Arbiter PRESTIŻOWEGO NATIONAL SALES AWARD 2015 Autor wielu ksiażek z dziedziny Marketingu , Zarządzania i Sprzedaży. Specjalizacja : Marketing sprzedażowy, Coaching , Pozyskiwanie nowych klientow, Wdrażanie nowych produktów



    Korzyści

    Opracowanie przez trenera indywidualnego planu doskonalenia komunikacji w sprzedaży i właściwej strategii marketingowej pomoże pozyskać nowych zwiększyć wolumen sprzedaży w dotychczasowych i nowych segmentach docelowych.
    » Techniki Sprzedaży i Metody marketingowe dostosowane do rodzaju działalności kontrahenta- Zwiększą wydajność handlową Państwa FIRMY




    Zastosowanie

    Pozyskiwanie klientów , Copywriting, Techniki sprzedaży- skuteczna argumentacja bezpośrednia i telefoniczna , Marketing Bezpośredni, Marketing internetowy, Organizacja imprez i akcji promocyjnych, Prezentacje marketingowe i Wystąpienia publiczne -



    Wystawiamy Certyfikaty

    Certyfikaty - Zaświadczenia z podpisem trenera, logo organizatora , zakresem tematycznym , liczbą dni lub godzin.


    DODATKOWE

    techniki sprzedazy Podręcznik trenera
    " Aktywna sprzedaż osobista i bezpośrednia"
    program szkolenia

    Program pdf

    zgłoszenie

    Zgłoszenie.doc

    zgłoszenie

    Zgłoszenie online

    W ostatnich szkoleniach Udział Wzięli