• techniki sprzedaży
  • techniki sprzedaży
Wysokojakościowe Techniki Sprzedaży
czyli jak namówić każdego klienta ?
Precyzyjne Techniki argumentacji i odpierania zarzutów
Strategiczna kombinacja: ONLINE +TELEFON + Face to Face.
Dlaczego
Techniki sprzedaży ?
Skuteczni Handlowcy generują zyski
To Handlowcy podnoszą konkurencyjność i efektywność firmy
Skuteczni sprzedawcy są najbardziej cenionymi i poszukiwanymi
Specjalistami na rynku pracy /Manpower 2013/
Jakie
Umiejętności
nabywają Uczestnicy ?
Retoryka w sprzedaży ( face to face; online ; SOCIAL one-on-one DiaLOG; telemarketing )
Techniki argumentacji
korzyści, cechy vs cena
Techniki odpowiadania na zarzuty


 

 

Wysokojakościowe techniki sprzedaży - jak namówić każdego klienta ? - 100% praktyki



! CHARAKTERYSTYKA SZKOLENIA 21.06.2016

W czasie trwania całych warsztatów będzie przytoczonych wiele praktycznych przykładów, obrazujących najskuteczniejsze techniki sprzedaży. Na zadawane przez uczestników pytania będą udzielane wyczerpujące odpowiedzi, umożliwiające dynamiczne dostosowywanie programu do ich potrzeb. Szkolenie zawiera ćwiczenia które uczą standardów i sformułowań - które sprzedają !

This text will be replaced since the "clone" option is set to true

9.15 początek

1.Techniki wywierania wpływu na klientów-kreowanie szans sprzedażowych face to face

  • Sformułowania werbalne
  • Techniki operowania głosem
  • Komunikaty „mowy ciała”
  • Praktyczne reguły wywierania wpływu w procesie sprzedaży bezpośredniej
  • Techniki asertywne
  • Ćwiczenie. Interpretacja mowy ciała - Praktyczne reguły wywierania wpływu

opis - ćwiczenie I»


2. KSF: rozpoznawanie i sondowanie klienta- kreowanie szans sprzedażowych face to face



  • Zasady tzw. aktywnego słuchania klienta: reakcje, parafrazy, itp.
  • Kolejność wątków w sondażu klienta
  • Notowanie w trakcie sondażu i reasumpcja
  • SPIK: specjalna technika na trudnych klientów - dopasowane pytania sondażowe
  • Ćwiczenie. Sondaż w parach z zamianą ról

3. Dopasowane pasma argumentacyjne – Sformułowania, które sprzedają.


opis - ćwiczenie II»


  • Asertywne reakcje na nadmierne oczekiwania klientów
  • Budowa efektywnych pasm argumentacyjnych
  • Operowanie korzyściami i cechami oferty - Techniki prezentacyjne
  • Sprawdzanie efektu argumentacji Ćwiczenie.
  • Przygotowanie dopasowanych pasm argumentacyjnych

13.00­-13.40 lunch


Telemarketing wychodzący (moduł na życzenie)

Jak prowadzić efektywną prezentację propozycji przez telefon ?
  • optymalny język argumentacyjny
  • budowa pasm argumentacyjnych + indywidualne ćwiczenie namysłowe

***** Reguły i techniki opisywania korzyści, cech i podawania cen

  • 1Najpierw oferowane wartości/korzyści – potem ceny
  • 2Jak opisywać korzyści a jak cechy ?
  • 3Metody podawania i informowania o cenach



COPYWRITING w ofertowaniu sprzedażowym


    Zastosowanie: podsumowanie rozmowy sprzedażowej (follow up); newsltetter ( e-zine) ; Facebook- ( one-on-one DiaLOG) ; Group text messaging, * reguły COPYWRITINGU stosowane są w SOCIAL MEDIACH , reklamach kontekstowych jako nieodłączne wsparcie tradycyjnych form komunikacji w sprzedaży: wzbudzają zainteresowanie - przyciągają uwagę - generują konwersję

4.Metody identyfikacji i usuwania obiekcji klienta
  • Rodzaje obiekcji i zastrzeżeń klienta
  • Reagowanie na obiekcje
  • Dobór odpowiedniej metody usuwania obiekcji klienta
  • Ćwiczenie. Najczęściej spotykane obiekcje w sprzedaży

5.Techniki negocjacji z klientem i zarządzania ustępstwami

  • Przygotowanie do negocjacji
  • Zasady komentowania i negocjowania cen
  • Najczęstsze błędy w praktyce negocjacji
  • Praktyczne reguły negocjacji handlowych z klientem - Dlaczego warto byc doradcą klienta ?
  • Ćwiczenie. Praktyka negocjacji z wykorzystaniem technik i sormułowań, które sprzedają

opis - ćwiczenie III»



6. Metody przekonywania (kontraktacji) klienta


  • Wychwytywanie gotowości klienta
  • Wybór odpowiedniej metody przekonywania klienta
  • Ćwiczenie. Spróbuj mnie namówić

opis - ćwiczenie IV»


19.00 z a k o ń c z e nie


  • INFONETAX

    W związku z bardzo dobrym szkoleniem w dniach 11 i 18 marca 2014 przesyłam dwóch hadlowców na kolejne szkolenie Wysokojakościowe techniki sprzedaży z trenerem Krzysztofem Podstawką.

    Prezes Edyta Stąpór Rynk Marzec 2014.

  • PHU SORTIMA

    W związku z bardzo dobrynm szkoleniem przesylam 2 handlowców na kolejne szkolenie Wyskojakościowe techniki sprzedaży z trenerem Krzysztofem Podstawk i jedną osobę na szkolenie z Prezesem Matelą.

    Jadwiga Sosnowska Właścicel „”.wrzesień 2013

  • Fructofresh Sp z o.o.

    Dziękujemy za skuteczne przeszkolenie 4 osób podczas szkoleń Techniki sprzedaży.

    Dyrektor Michał Bulikowski - Wrzesień 2013.

  • PGE DYSTRYBUCJA

    Dzięki SZkoleniu z Technik sprzedaży nasza grupa pozyskała dużo konkretnych informacji a dzięki niedużej grupie przećwiczyliśmy najistotniejsze techniki sprzedażowe

    Dorian Żaczek- Właścicel„”Pażdziernik 2013.


Coach: Krzysztof Podstawka

Coach Wydziału Zarządzania UW. Ponad 3500 szkoleń przeprowadzonych. Arbiter NATIONAL SALES AWARD 2016 Specjalizacja : Marketing sprzedażowy, Techniki pozyskiwania klientów . Pomógł kilku tysiącom firm znacznie zwiększyć sprzedaż




Korzyści

» Techniki sprzedażyto Konkretna umiejętność i specjalizacja - wymagająca ciągłej praktyki i udoskonalania

» Kiedy Klient zawsze kupi ? Opracowanie przez trenera strategii komunikacji w sprzedaży (face to face; online ;ONE-ON-ONE DIALOG, telemarketing )
» Techniki sprzedaży - dostosowane do rodzaju działalności i profilu kontrahenta - zwiększą wydajność handlową FIRMY


Wskazania

Piony handlowe, Właściciele firm, Obsługa klienta, Sprzedawcy , Telemarketerzy

Lecz także informatycy, prawnicy, finansiści, technicy i inżynierowie




  • Zastosowanie
    Front-end–produkty podstawowe; Back-end–produkty uzupełniające; Cross-selling i Up-sellng; Obsługa klienta face-to-face; Serwis -salon; Telemarketing, Prezentacje.. COPYWRITNG - ( email marketing, SOCIAL MEDIA, reklama kontekstowa)

  • » Front-end–produkty podstawowe; Back-end–produkty uzupełniające; Cross-selling i Up-sellng; Obsługa klienta face-to-face; (CRM); Telemarketing, Serwis-salon




  • Udział w szkoleniu 21.06.2016Zastosowanie
    Front-end–produkty podstawowe; Back-end–produkty uzupełniające; Cross-selling i Up-sellng; Obsługa klienta face-to-face; (CRM); Telemarketing,Serwis-salon , Prezentacje
    • 525 zł + VAT - 1 osoba
    • 475 zł + VAT/os - 2 osoby
    • 425 zł + VAT/os - 3 osoba

    • Warszawa, Centrum Giełdowe , Książęca 4




    DODATKOWE

    techniki sprzedazy Każdy Uczestnik szkolenia otrzymuje podręcznik trenera Krzysztofa Podstawki "Aktywna sprzedaż osobista i bezpośrednia"

    Program pdf


    Zgłoszenie.doc


    Zgłoszenie online

    KTÓRE TECHNIKI SPRZEDAŻY ?

    Wysokojakościowe
    TECHNIKI
    SPRZEDAŻY
    więcej
    EDUCATION-FIRST
    Dojazd
    W ostatnich szkoleniach Udział Wzięli