→ * Niezbędnik zwiekszania sprzedaży w pandemii. → Zaproponowane przez trenera reguły i zasady od lat są uważane za podstawowe zasady gwarantujące sukces w zakresie sprzdaży oddziaływania na nowych i dotychczaSOWYCH kontrahentów w warunkach pandemii → W czasie trwania całych warsztatów będzie przytoczonych wiele praktycznych przykładów, obrazujących najskuteczniejsze techniki sprzedaży bezpo średniej zdalnej.Na szkoleniu trener skupia się na najważniejszych aspektach pozyskiwania klientów w kryzysie z uwzględnieniem skutecznych metod marketingu
zdalnej sprzedaży
Umiejętności
Pozyskiwanie klientów i Kluczowe techniki zdalnej sprzedaży
! Niezbędnik zwiększania sprzedaży
11_10_2022_9.15 Online ZOOM
→ Oferta
2.Co robi różnicę?:
- Customer care
- Komunikowanie a wywieranie wpływu
- Zasady dopasowania
3.Jak zaintrygować ofertą: copywriting oferty i teasery:
- Przewagi naszej oferty a korzyści dla klienta
- Budowanie pasm argumentacyjnych
- Cechy i konstrukcja dobrego teasera
- Ćwiczenie
4.Praktyka direct-emails z dużym responsem:
- Angażująca treść a załączniki i linki
- Ćwiczenie
- Skuteczne łączenie z docelowym rozmówcą
- Teasowanie tele-rozmówcy
- Sondowanie klienta i jego preferencji
- Co dalej przez telefon
- Umawianie kolejnych spotkań ?
- Ćwiczenie.
→ Telemarketing
6. Słuchanie i sondowanie klienta
- Zasady tzw. aktywnego słuchania klienta: reakcje, parafrazy, itp.
- Pytania wstępne , zamknięte i otwarte: jak stosować ?
- Kolejność wątków w sondażu klienta
- Notowanie w trakcie sondażu i reasumpcja
- SPIK: specjalna technika na trudnych klientów
- Ćwiczenie. Sondaż w parach z zamianą ról
Wysokojakościowa argumentacja
7.TECHNIKI SPRZEDAŻY - Dopasowane pasma argumentacyjne
- Asertywne reakcje na nadmierne oczekiwania klientów
- Budowa efektywnych pasm argumentacyjnych
- Operowanie korzyściami i cechami oferty
- Techniki prezentacyjne
- Sprawdzanie efektu argumentacji
- Ćwiczenie. Przygotowanie dopasowanych i WYSOKOJAKOŚCIOWYCH pasm argumentacyjnych
8.TECHNIKI SPRZEDAŻY → Metody pozwalające identyfikować i usuwać obiekcje klientów
- Rodzaje obiekcji i zastrzeżeń klienta
- Reagowanie na obiekcje
- Dobór odpowiedniej metody usuwania obiekcji klienta
Techniki Sprzedaży -ĆWICZENIA
9.Wysokojakościowe Techniki negocjacji z klientem i zarządzania ustępstwami
- Zasady komentowania i negocjowania cen
- Najczęstsze błędy w praktyce negocjacji
- Praktyczne reguły negocjacji handlowych z klientem
10.Metody przekonywania (kontraktacji) klienta
- Wychwytywanie gotowości klienta
- Wybór odpowiedniej metody przekonywania klienta
10.Follow-up…
17.30 z a k o ń c z e nie
-
INFONETAX
W związku z bardzo dobrym szkoleniem w dniach 11 i 18 marca 2014 przesyłam 2 następne osoby na kolejne szkolenie Wysokojakościowe techniki sprzedaży z trenerem Krzysztofem Podstawką.
Prezes Edyta Stąpór Rynk Marzec 2014.
-
PHU SORTIMA
W związku z bardzo dobrynm szkoleniem przesyłam 2 handlowców na kolejne szkolenie Wyskojakościowe techniki sprzedaży z trenerem Krzysztofem Podstawk i jedną osobę na szkolenie z Prezesem Matelą.
Jadwiga Sosnowska Właścicel „” wrzesień 2013
-
Fructofresh Sp z o.o.
Dziękujemy za skuteczne przeszkolenie 4 osób podczas szkoleń Techniki sprzedaży.
Dyrektor Michał Bulikowski - Wrzesień 2013.
-
PGE SYSTRYBUCJA
Dzięki SZkoleniu z Technik sprzedaży nasza grupa pozyskała dużo konkretnych informacji a dzięki niedużej grupie przećwiczyliśmy najistotniejsze techniki sprzedażowe
Dorian Żaczek- Właścicel„”Pażdziernik 2013.
Coach: Krzysztof Podstawka
Trener - Wykładowca Wydziału Zarządzaniau Katedry Marketingu UW. Ponad 3500 szkoleń przeprowadzonych. Arbiter NATIONAL SALES AWARD 2021 Specjalizacja: Marketing sprzedażowy, Techniki Pozyskiwania klientów i zwiększania wydajności handlowej, Coaching , Techniki zwiększania sprzedaży . Liczne publikacje
Nowe TWARDE umiejętności:
» Umiejętnosći sprzedażowe to Konkretna umiejętność i specjalizacja - wymagająca ciągłej praktyki i udoskonalania
» Kiedy Klient zawsze kupi ? - Opracowanie przez trenera planu doskonalenia prowadzenia rozmów handlowych usprawni wykorzystanie telemarketingu w sprzedaży.
» Techniki sprzedaży - dostosowane do rodzaju działalności i profilu kontrahenta - zwiększą wydajność handlową FIRMY
Zastosowanie
- 1. Akcje promocyjne
- 2.Komunikacja w sprzedaży - Wywołanie chęci zakupu
- 3. sprzedaż zdalna
- 4. Cross Selling i Zwiększanie zysków na dotychczasowych klientach
- 5. Sprzedaż internetowa
-
Reagowanie na obiekcje...
- - nie znam firmy..
- -nie jestem zainteresowany...
- - nie mam czasu...
- - nie mam pieniędzy...
Udział 11.10.2022