• techniki sprzedaży
    • techniki sprzedaży
    Kluczowe i decydujące techniki
    zdalnej sprzedaży
    9.03.2022 ONLINE by ZOOM
    Wysokojakosciowa argumentacja
    Zwiększanie sprzedaży
    Jakie TWARDE
    Umiejętności
    nabywają uczestnicy ?
    Techniki komunikacji zdalnej w sprzedaży
    Techniki argumentacji - korzyści, cechy vs cena
    Techniki odpowiadania na zarzuty
    Pozyskiwanie klientów i Kluczowe techniki w zdalnej sprzedaży
    Techniki sprzedaży jako wsparcie sprzedaży online
    Zwiększanie sprzedaży
    Doradca techniczny
    Interaktywny Sprzedawca


     

     

    Pozyskiwanie klientów i Kluczowe techniki w zdalnej sprzedaży



    ! Niezbędnik zwiekszania sprzedaży w pandemii

    → * Niezbędnik zwiekszania sprzedaży w pandemii. → Zaproponowane przez trenera reguły i zasady od lat są uważane za podstawowe zasady gwarantujące sukces w zakresie sprzdaży oddziaływania na nowych i dotychczaSOWYCH kontrahentów w warunkach pandemii → W czasie trwania całych warsztatów będzie przytoczonych wiele praktycznych przykładów, obrazujących najskuteczniejsze techniki sprzedaży bezpo średniej i telefonicznej. Na zadawane przez uczestników pytania będą udzielane wyczerpujące odpowiedzi, umożliwiające dynamiczne dostosowywanie programu do ich potrzeb. Szkolenie zawiera ćwiczenia które uczą standardów i sformułowań - które sprzedają !

    This text will be replaced since the "clone" option is set to true

    9_03_2022_9.15 początek

    1.Interaktywny Sprzedawca - Krok po kroku w ofertowaniu i sprzedaży:

    1. Pakiety i poczta elektroniczna
    2. Telefon
    3. Komunikatory: rozmowy pojedyncze a grupowe prezentacje
    4. Czy i kiedy niezbędne jest spotkanie twarzą w twarz ?


    → Oferta


    2.Co robi różnicę?:

    1. Customer care
    2. Komunikowanie a wywieranie wpływu
    3. Zasady dopasowania

    3.Jak zaintrygować ofertą: copywriting oferty i teasery:

    1. Przewagi naszej oferty a korzyści dla klienta
    2. Budowanie pasm argumentacyjnych
    3. Cechy i konstrukcja dobrego teasera
    4. Ćwiczenie

    4.Praktyka direct-emails z dużym responsem:

    1. Angażująca treść a załączniki i linki
    2. Ćwiczenie
    5.Efektywne Wykorzystanie Telemarketingu:

    1. Skuteczne łączenie z docelowym rozmówcą

    2. Teasowanie tele-rozmówcy

    3. Sondowanie klienta i jego preferencji

    4. Co dalej przez telefon

    5. Umawianie kolejnych spotkań ?

    6. Ćwiczenie.


    → Telemarketing


    6.TECHNIKI SPRZEDAŻY : Słuchanie i sondowanie klienta w spotkaniu na komunikatorze

    1. Zasady tzw. aktywnego słuchania klienta: reakcje, parafrazy, itp.

    2. Pytania zamknięte i otwarte: jak stosować ?

    3. Kolejność wątków w sondażu klienta

    4. Notowanie w trakcie sondażu i reasumpcja

    5. SPIK: specjalna technika na trudnych klientów

    6. Ćwiczenie. Sondaż w parach z zamianą ról



    Wysokojakościowa argumentacja



    7.TECHNIKI SPRZEDAŻY - Dopasowane pasma argumentacyjne

    1. Asertywne reakcje na nadmierne oczekiwania klientów
    2. Budowa efektywnych pasm argumentacyjnych
    3. Operowanie korzyściami i cechami oferty
    4. Techniki prezentacyjne
    5. Sprawdzanie efektu argumentacji
    6. Ćwiczenie. Przygotowanie dopasowanych i WYSOKOJAKOŚCIOWYCH pasm argumentacyjnych

    8.TECHNIKI SPRZEDAŻY → Metody pozwalające identyfikować i usuwać obiekcje klientów

    1. Rodzaje obiekcji i zastrzeżeń klienta

    2. Reagowanie na obiekcje

    3. Dobór odpowiedniej metody usuwania obiekcji klienta

    4. Ćwiczenie. Najczęściej spotykane obiekcje i sposoby usuwania



    Techniki Sprzedaży -ĆWICZENIA



    9.TECHNIKI SPRZEDAŻY → Wysokojakościowe Techniki negocjacji z klientem i zarządzania ustępstwami

    1. Zasady komentowania i negocjowania cen

    2. Najczęstsze błędy w praktyce negocjacji

    3. Praktyczne reguły negocjacji handlowych z klientem

    10.TECHNIKI SPRZEDAŻY →Metody przekonywania (kontraktacji) klienta

    1. Wychwytywanie gotowości klienta

    2. Wybór odpowiedniej metody przekonywania klienta



    10.Follow-up…



    17.30 z a k o ń c z e nie


    • INFONETAX

      W związku z bardzo dobrym szkoleniem w dniach 11 i 18 marca 2014 przesyłam 2 następne osoby na kolejne szkolenie Wysokojakościowe techniki sprzedaży z trenerem Krzysztofem Podstawką.

      Prezes Edyta Stąpór Rynk Marzec 2014.

    • PHU SORTIMA

      W związku z bardzo dobrynm szkoleniem przesyłam 2 handlowców na kolejne szkolenie Wyskojakościowe techniki sprzedaży z trenerem Krzysztofem Podstawk i jedną osobę na szkolenie z Prezesem Matelą.

      Jadwiga Sosnowska Właścicel „” wrzesień 2013

    • Fructofresh Sp z o.o.

      Dziękujemy za skuteczne przeszkolenie 4 osób podczas szkoleń Techniki sprzedaży.

      Dyrektor Michał Bulikowski - Wrzesień 2013.

    • PGE SYSTRYBUCJA

      Dzięki SZkoleniu z Technik sprzedaży nasza grupa pozyskała dużo konkretnych informacji a dzięki niedużej grupie przećwiczyliśmy najistotniejsze techniki sprzedażowe

      Dorian Żaczek- Właścicel„”Pażdziernik 2013.



    Coach: Krzysztof Podstawka


    Trener - Wykładowca Wydziału Zarządzaniau Katedry Marketingu UW. Ponad 3500 szkoleń przeprowadzonych. Arbiter NATIONAL SALES AWARD 2021 Specjalizacja: Marketing sprzedażowy, Techniki Pozyskiwania klientów i zwiększania wydajności handlowej, Coaching , Techniki zwiększania sprzedaży . Liczne publikacje




    Nowe TWARDE umiejętności:

    » Umiejętnosći sprzedażowe to Konkretna umiejętność i specjalizacja - wymagająca ciągłej praktyki i udoskonalania

    » Kiedy Klient zawsze kupi ? - Opracowanie przez trenera planu doskonalenia prowadzenia rozmów handlowych usprawni wykorzystanie telemarketingu w sprzedaży.
    » Techniki sprzedaży - dostosowane do rodzaju działalności i profilu kontrahenta - zwiększą wydajność handlową FIRMY





                    Zastosowanie


    • 1. Akcje promocyjne
    • 2.Komunikacja w sprzedaży - Wywołanie chęci zakupu
    • 3. sprzedaż zdalna
    • 4. Cross Selling i Zwiększanie zysków na dotychczasowych klientach
    • 5. Sprzedaż internetowa









      Reagowanie na obiekcje...

    • - nie znam firmy..
    • -nie jestem zainteresowany...
    • - nie mam czasu...
    • - nie mam pieniędzy...




    Udział


    • 360 zł + 23% VAT - 1 osoba
    • 340 zł/os + 23% VAT - 2 osoby
    • 320 zł/os + 23% VAT - 3 osoby






    9.03.2022 godz. 9.15


    SZKOLENIE ONLINE
    by ZOOM





    ZGŁOSZENIE

    techniki sprzedazy Uczestnik szkolenia otrzymuje podręcznik trenera Krzysztofa Podstawki "Aktywna sprzedaż osobista i bezpośrednia"

    Program pdf


    Zgłoszenie.doc


    Zgłoszenie online

    Udział
      ONLINE by ZOOM


      360 zł + 23% VAT-1 os
      340 zł/os + 23% VAT-2os
      320 zł/os + 23% VAT-3os