W czasie trwania całych warsztatów będzie przytoczonych wiele praktycznych przykładów, obrazujących najskuteczniejsze techniki sprzedaży. Na zadawane przez uczestników pytania będą udzielane wyczerpujące odpowiedzi, umożliwiające dynamiczne dostosowywanie programu do ich potrzeb. Szkolenie zawiera ćwiczenia które uczą standardów i sformułowań - które sprzedają !


Techniki sprzedaży ?



Umiejętności
korzyści, cechy vs cena



Jak być prawdziwym doradcą klienta?
-Ćwiczenia z poradniczej sprzedaży/opieki zdalnej i osobistej
! CHARAKTERYSTYKA SZKOLENIA 16.02.2017

9.15 początek
1.Jak być doradcą klienta?
- Najczęstsze problemy z klientami w sprzedaży i obsłudze
- Najlepszy styl sprzedaży
- Doradca finansowy, radca prawny, konsultant sprzedazy zdalnej i bezpośredniej, telemarketer- style poradniczej sprzedaży
- Krok po kroku do sprzedaży
- Techniki asertywne z trudnymi klientami
- Ćwiczenie. Jak sam chciałbym być obsługiwany?
2. Nawiązywanie kontaktu i porozumienia z klientem

- Odmiany kontaktu: twarzą w twarz, audytoryjny, na targach, przez telefon
- Najlepsze układy do pracy z klientem
- Przedstawiania i anonsowanie sprawy
- Ćwiczenie. Umawianie spotkań z klientami przez telefon
3. Słuchanie i sondowanie klienta przy użyciu pytań
- Zasady tzw. aktywnego słuchania klienta: reakcje, parafrazy, itp.
- Pytania zamknięte i otwarte: zalety i wady
- Kolejność wątków w sondażu klienta -
- Notowanie w trakcie sondażu i reasumpcja
- SPIK: specjalna technika na trudnych klientów
- Ćwiczenie. Sondaż w parach z zamianą ról
13.00-13.40 lunch
4. Dopasowane pasma argumentacyjne w skutecznej prezentacji handlowej
***Asertywne reakcje na nadmierne oczekiwania klientów
- Budowa efektywnych pasm argumentacyjnych
- Operowanie korzyściami i cechami oferty
***** Sprawdzanie efektu argumentacji

Zastosowanie: podsumowanie rozmowy sprzedażowej (follow up); newsltetter ( e-zine) ; Group text messaging, * reguły COPYWRITINGU stosowane są w SOCIAL MEDIACH , reklamach kontekstowych jako nieodłączne wsparcie tradycyjnych form komunikacji w sprzedaży: wzbudzają zainteresowanie - przyciągają uwagę - generują konwersję
- List ofertowy Tresć i zasady pisania oferty sprzedażowej
5. Metody pozwalające identyfikować i usuwać obiekcje klientów
- Rodzaje obiekcji i zastrzeżeń klienta
- Reagowanie na obiekcje
- Dobór odpowiedniej metody usuwania obiekcji klienta
- Ćwiczenie. Najczęściej spotykane obiekcje w sprzedaży
6.Techniki negocjacji z klientem i zarządzania ustępstwami
- Zasady komentowania i negocjowania cen
- Najczęstsze błędy w praktyce negocjacji
- Praktyczne reguły negocjacji handlowych z klientem - Dlaczego warto byc doradcą klienta ?
- Ćwiczenie. Praktyka argumentacji z wykorzystaniem technik i sormułowań, które sprzedają
7. Metody przekonywania (kontraktacji) klienta
- Wychwytywanie gotowości klienta
- Wybór odpowiedniej metody przekonywania klienta
- Ćwiczenie. Spróbuj mnie namówić
opis - ćwiczenie IV»
8. Co robić, by utrzymać klientów i sprzedawać więcej?
- Ćwiczenie. Pierwsza rzecz do zrobienia dla zwiększenia lojalności klientów
19.00 z a k o ń c z e nie
-
INFONETAX
W związku z bardzo dobrym szkoleniem w dniach 11 i 18 marca 2014 przesyłam dwóch hadlowców na kolejne szkolenie Wysokojakościowe techniki sprzedaży z trenerem Krzysztofem Podstawką.
Prezes Edyta Stąpór Rynk Marzec 2014.
-
PHU SORTIMA
W związku z bardzo dobrynm szkoleniem przesylam 2 handlowców na kolejne szkolenie Wyskojakościowe techniki sprzedaży z trenerem Krzysztofem Podstawk i jedną osobę na szkolenie z Prezesem Matelą.
Jadwiga Sosnowska Właścicel „”.wrzesień 2013
-
Fructofresh Sp z o.o.
Dziękujemy za skuteczne przeszkolenie 4 osób podczas szkoleń Techniki sprzedaży.
Dyrektor Michał Bulikowski - Wrzesień 2013.
-
PGE DYSTRYBUCJA
Dzięki SZkoleniu z Technik sprzedaży nasza grupa pozyskała dużo konkretnych informacji a dzięki niedużej grupie przećwiczyliśmy najistotniejsze techniki sprzedażowe
Dorian Żaczek- Właścicel„”Pażdziernik 2013.
Coach: Krzysztof Podstawka
Trener Wydziału Zarządzania UW- Katedra Marketingu. Ponad 3500 szkoleń przeprowadzonych. Arbiter NATIONAL SALES AWARD 2017 Specjalizacja : Marketing sprzedażowy, Techniki pozyskiwania klientów . Pomógł kilku tysiącom firm znacznie zwiększyć sprzedaż
Korzyści
» Doradca klienta generuje sprzedaż - wspiera klientów w wyborze optymalnego dla niego rozwiązania - » Narzędziem Doradcy klienta są Techniki Sprzedaży i obsługiUmijętne operowanie technikami sprzedaży to Konkretna umiejętność i specjalizacja - wymagająca ciągłej praktyki i udoskonalania
» Opracowanie przez trenera strategii komunikacji w sprzedaży (face to face; online ;ONE-ON-ONE DIALOG, telemarketing )
» Techniki sprzedaży - dostosowane do rodzaju działalności i profilu kontrahenta - zwiększą wydajność handlową FIRMY
Wskazania
Piony handlowe, Właściciele firm, Obsługa klienta, Sprzedawcy , Telemarketerzy
Lecz także informatycy, prawnicy, finansiści, technicy i inżynierowie