• techniki sprzedaży
  • techniki sprzedaży
Pozyskiwanie klientów - techniki sprzedaży - skuteczne doradztwo
11.03.2020 CENTRUM GIEŁDOWE
Aktywny Telemarketing
Techniki sprzedaży
techniki sprzedaży vs skuteczne doradztwo i obsługa klienta
Telemarketing jako wsparcie sprzedaży online
Techniki argumentacji
Rozmowy wychodzące
Rozmowy przychodzące
Jakie
Umiejętności
nabywają uczestnicy ?
Techniki komunikacji w sprzedaży
Techniki argumentacji - korzyści, cechy vs cena
Techniki odpowiadania na zarzuty


 

 

Pozyskiwanie klientów → techniki sprzedaży → skuteczne doradztwo: Wciskać towar czy skutecznie sprzedawać ?



! CHARAKTERYSTYKA SZKOLENIA - Jak zyskać przewagę nad konkurencją ?

→ Jak skuteczniej wykorzystać techniki sprzedaży i wpływu społecznego do osiągnięcia swoich celów. Zaproponowane przez trenera reguły i zasady od lat są uważane za podstawowe zasady gwarantujące sukces w zakresie sprzdaży oddziaływania na nowych i dotychczaSOWYCH kontrahentów. czasie trwania całych warsztatów będzie przytoczonych wiele praktycznych przykładów, obrazujących najskuteczniejsze techniki sprzedaży bezpo średniej i telefonicznej. Na zadawane przez uczestników pytania będą udzielane wyczerpujące odpowiedzi, umożliwiające dynamiczne dostosowywanie programu do ich potrzeb. Szkolenie zawiera ćwiczenia ( w tym autotest umiejętności telemarketingowych ) które uczą standardów i sformułowań - które sprzedają !

This text will be replaced since the "clone" option is set to true

11_03_2020_9.30 początek

1. Jak typować i gdzie szukać nowych klientów ?

  1. Jakich klientów szukać ?
  2. Bazy danych
  3. Internet
  4. Krok po kroku do sprzedaży (emaile, mobile, telefon, face-to-face)
  5. Wstępno-ofertowe emaile : jak pisać - kiedy wysyłać

2.Zastosowania i cechy telemarketingu:

  1. Telemarketing przychodzący (pasywny)
  2. Telemarketing wychodzący (aktywny)

ćwiczenie I»


3.Zasady i techniki komunikacji interpersonalnej przez telefon + autotest umiejętności telemarketingowych



  1. Zasady słuchania rozmówcy
  2. Zasady mówienia, w tym: unikanie fauli
  3. Praktyczne rady do długotrwałej pracy głosowej przez telefon + ćwiczenie


4.Aktywny telemarketing - jak nie czekać na klientów ?

ćwiczenie »

  1. Otwarcie rozmowy – intrygujące przedstawienie
  2. Nawiązanie kontaktu z docelowym rozmówcą – jak omijać „rogatkowych”
  3. Zaciekawianie przedmiotem rozmowy - Jakie zaciekawiacze („teasery”)
  4. Sondaż potrzeb i oczekiwań rozmówcy – poszukiwanie szans sprzedaży
  5. słuchanie i wypytywanie klienta
  6. kolejność operowania pytaniami
  7. podsumowanie sondażu + ćwiczenie w parach
  8. Kiedy klient mówi, że już współpracuje z innym dostawcą

14.00­-14.30 lunch

5Telemarkting przychodzący i wychodzący jako wsparcie w sprzedaży online i kampanii online

ćwiczenie »

  1. telefoniczne otwarcie rozmowy w sprzedaży internetowej,
6. Jak prowadzić efektywną prezentację propozycji dla klienta:
  1. optymalny język argumentacyjny
  2. budowa pasm argumentacyjnych + indywidualne ćwiczenie namysłowe
  3. ocena rezultatów ćwiczenia
  4. Budowanie dopasowanych teaserów ; cechy-korzyści-teaser

7 Reguły i techniki rozmawiania o cenach

  1. Najpierw oferowane wartości/korzyści – potem ceny
  2. Techniki zmniejszania dolegliwości ceny („kanapka cenowa”, „rozmiana na drobne”, itp.)

8 W jaki sposób identyfikować i usuwać obiekcje klienta - różne metody

  • indywidualne ćwiczenie namysłowe + ocena rezultatów ćwiczenia

9 Metody osiągania uzgodnień i zamykania kontaktu:

  • wyczuwanie optymalnego momentu - Wychwytywanie gotowości klienta
  • techniki przezwyciężania wahań klienta („łańcuch potwierdzeń”, „za i przeciw”, itp.)
  • Wybór odpowiedniej metody przekonywania klienta
  • ĆWICZENIE- Najczęściej spotykane obiekcje

10. Jeśli się nie uda za pierwszym razem - zasady follow-up

11 Wznawianie kontaktu z „niezdecydowanym” klientem

  • Przypominanie walorów oferty czy coś nowego?
  • „nowy as w rękawie?”
  • Najczęstsze błędy w praktyce negocjacji


ćwiczenie IV»


11.

    Telefoniczna obsługa interwencji - jak zwiększać sprzedaż na stałych i dotychczasowych klientach ?


  • sekwencja technik
  • Ćwiczenie

12.Jak być profesjonalnym doradcą klienta ? -Doradca techniczno-handlowy

  • Wciskać sprzedaż czy doradzać w zakupie ?
  • Doradzanie z wykorzystaniem praktycznych reguł wywierania wpływu
  • Doradca dostosowany do klienta aż do granic asertywności
  • Techniki asertywne z trudnymi klientami
  • Jak nie czekać na klientów lecz być docenianym doradcą?
  • Doradca techniczno-handlowy
    1. Doradca w skutecznym serwisie i obsłudze klienta
    2. Doradca techniczno-handlowy w Internecie: wpisy na forach, tweety, blogi, vortale poradnicze, webinaria, youtube
    3. Doradca jako dawca contentu do firmowych newsletterów/blogów/portali
  • Ćwiczenie. Asertywna odmowa z opcją zamienną.

13.Ćwiczenie podsumowujące - Spróbuj mnie namówić


18.45 z a k o ń c z e nie


  • INFONETAX

    W związku z bardzo dobrym szkoleniem w dniach 11 i 18 marca 2014 przesyłam 2 następne osoby na kolejne szkolenie Wysokojakościowe techniki sprzedaży z trenerem Krzysztofem Podstawką.

    Prezes Edyta Stąpór Rynk Marzec 2014.

  • PHU SORTIMA

    W związku z bardzo dobrynm szkoleniem przesyłam 2 handlowców na kolejne szkolenie Wyskojakościowe techniki sprzedaży z trenerem Krzysztofem Podstawk i jedną osobę na szkolenie z Prezesem Matelą.

    Jadwiga Sosnowska Właścicel „” wrzesień 2013

  • Fructofresh Sp z o.o.

    Dziękujemy za skuteczne przeszkolenie 4 osób podczas szkoleń Techniki sprzedaży.

    Dyrektor Michał Bulikowski - Wrzesień 2013.

  • PGE SYSTRYBUCJA

    Dzięki SZkoleniu z Technik sprzedaży nasza grupa pozyskała dużo konkretnych informacji a dzięki niedużej grupie przećwiczyliśmy najistotniejsze techniki sprzedażowe

    Dorian Żaczek- Właścicel„”Pażdziernik 2013.



Coach: Krzysztof Podstawka


Trener - Wykładowca Wydziału Zarządzaniau Katedry Marketingu UW. Ponad 3500 szkoleń przeprowadzonych. Arbiter NATIONAL SALES AWARD 2020 Specjalizacja: Marketing sprzedażowy, Techniki Pozyskiwania klientów i zwiększania wydajności handlowej, Coaching , Techniki zwiększania sprzedaży . Liczne publikacje




Korzyści

»Jak zyskać przewagę nad konkurencją ? - Skuteczny doradca klienta

» Telemarketing to Konkretna umiejętność i specjalizacja - wymagająca ciągłej praktyki i udoskonalania

» Kiedy Klient zawsze kupi ? - Opracowanie przez trenera planu doskonalenia prowadzenia rozmów handlowych usprawni wykorzystanie telemarketingu w sprzedaży.
» Techniki sprzedaży - dostosowane do rodzaju działalności i profilu kontrahenta - zwiększą wydajność handlową FIRMY


Wskazania

Piony handlowe, Właściciele firm, Obsługa klienta, Sprzedawcy , Telemarketerzy

Lecz także informatycy, prawnicy, finansiści, technicy i inżynierowie


Zastosowanie
  • 1. Akcje promocyjne
  • 2. Kampanie promocyjno-marketingowe
  • 3. sprzedaż zdalna i umawianie spotkań
  • 4. Cross Selling i Zwiększanie zysków na dotychczasowych klientach




Udział


  • 595 zł + 23% VAT - 1 osoba
  • 545 zł/os + 23% VAT - 2 osoby
  • 495 zł/os + 23% VAT - 3 osoby






11.03.2020 godz. 9.30


CENTRUM GIEŁDOWE GPW,
Książęca 4, Warszawa





ZGŁOSZENIE

techniki sprzedazy Każdy Uczestnik szkolenia otrzymuje podręcznik trenera Krzysztofa Podstawki "Aktywna sprzedaż osobista i bezpośrednia"

Program pdf


Zgłoszenie.doc


Zgłoszenie online

Udział
    Miejsce-GPW


    595 zł + 23% VAT-1 os
    545 zł/os + 23% VAT-2os
    495 zł/os + 23% VAT-3os