→ * Niezbędnik zwiekszania sprzedaży w pandemii. → Zaproponowane przez trenera reguły i zasady od lat są uważane za podstawowe zasady gwarantujące sukces w zakresie sprzdaży oddziaływania na nowych i dotychczaSOWYCH kontrahentów w warunkach pandemii → W czasie trwania całych warsztatów będzie przytoczonych wiele praktycznych przykładów, obrazujących najskuteczniejsze techniki sprzedaży bezpo średniej i telefonicznej. Na zadawane przez uczestników pytania będą udzielane wyczerpujące odpowiedzi, umożliwiające dynamiczne dostosowywanie programu do ich potrzeb. Szkolenie zawiera ćwiczenia ( w tym autotest umiejętności telemarketingowych ) które uczą standardów i sformułowań - które sprzedają !


Umiejętności






Pozyskiwanie klientów i Kluczowe techniki w zdalnej sprzedaży
! Niezbędnik zwiekszania sprzedaży w pandemii

27_04_2021_9.15 początek
1.Lejek sprzedażowy a różne metody ofertowania i sprzedaży:
- Pakiety direct-mail i poczta elektroniczna
- Telefon
- Komunikatory: rozmowy pojedyncze a grupowe prezentacje
- Kiedy i jak niezbędne spotkania twarzą w twarz
- Ćwiczenie
→ Ćwiczenie
2.Jak zdalnie przykuć uwagę: copywriting oferty i teasery:
- Przewagi naszej oferty a korzyści dla klienta
- Budowanie pasm argumentacyjnych
- Cechy i konstrukcja dobrego teasera
- Ćwiczenie
3.Warsztat skutecznego pakietu direct-mail:
- Do kogo wysyłać i co w pakiecie
- Konstrukcja nie odpartego listu ofertowego
- Ćwiczenie
4.Praktyka direct-emails z dużym responsem:
- Angażująca treść a załączniki i linki
- Ćwiczenie
- Skuteczne łączenie z docelowym rozmówcą
- Teasowanie tele-rozmówcy
- Sondowanie klienta i jego preferencji
- Co dalej przez telefon
- Umawianie kolejnych spotkań ?
- Ćwiczenie.
→ Ćwiczenie
6.Słuchanie i sondowanie klienta w spotkaniu na komunikatorze
- Zasady tzw. aktywnego słuchania klienta: reakcje, parafrazy, itp.
- Pytania zamknięte i otwarte: jak stosować ?
- Kolejność wątków w sondażu klienta
- Notowanie w trakcie sondażu i reasumpcja
- SPIK: specjalna technika na trudnych klientów
- Ćwiczenie. Sondaż w parach z zamianą ról
Wysokojakościowa argumentacja
7.WYSOKOJAKOŚCIOWE Dopasowane pasma argumentacyjne w skutecznym przekonywaniu
- Asertywne reakcje na nadmierne oczekiwania klientów
- Budowa efektywnych pasm argumentacyjnych
- Operowanie korzyściami i cechami oferty
- Techniki prezentacyjne
- Sprawdzanie efektu argumentacji
- Ćwiczenie. Przygotowanie dopasowanych pasm argumentacyjnych
8.Metody pozwalające identyfikować i usuwać obiekcje klientów
- Rodzaje obiekcji i zastrzeżeń klienta
- Reagowanie na obiekcje
- Dobór odpowiedniej metody usuwania obiekcji klienta
- Ćwiczenie. Najczęściej spotykane obiekcje i sposoby usuwania
9.Wysokojakościowe Techniki negocjacji z klientem i zarządzania ustępstwami
- Zasady komentowania i negocjowania cen
- Najczęstsze błędy w praktyce negocjacji
- Praktyczne reguły negocjacji handlowych z klientem
10.Metody przekonywania (kontraktacji) klienta
- Wychwytywanie gotowości klienta
- Wybór odpowiedniej metody przekonywania klienta
Doradca techniczno-handlowy
11.Jak być profesjonalnym doradcą klienta ? → Doradca techniczno-handlowy
- Wciskać sprzedaż czy doradzać w zakupie ?
- Doradzanie z wykorzystaniem praktycznych reguł wywierania wpływu
- Doradca dostosowany do klienta aż do granic asertywności
- Techniki asertywne z trudnymi klientami
- Doradca techniczno-handlowy
- Doradca w skutecznym serwisie i obsłudze klienta
- Doradca techniczno-handlowy w Internecie: wpisy na forach, tweety, blogi, vortale poradnicze, webinaria, youtube
- Doradca jako dawca contentu do firmowych newsletterów/blogów/portali
12.Wykorzystywanie zwiększonego zadowolenia nowych i dotychczasowych klientów
- Markting internetowy zwiększania sprzedaży
- newslettery
- wartościowy kontent -COPYWRITING
Marketing Internetowy
- Up-selling , czyli stopniowanie jakości
- Cross-selling
- produkty dopełniające back-end , czyli co jeszcze warto kupić ?
- back-end w e-commerce
17.30 z a k o ń c z e nie
-
INFONETAX
W związku z bardzo dobrym szkoleniem w dniach 11 i 18 marca 2014 przesyłam 2 następne osoby na kolejne szkolenie Wysokojakościowe techniki sprzedaży z trenerem Krzysztofem Podstawką.
Prezes Edyta Stąpór Rynk Marzec 2014.
-
PHU SORTIMA
W związku z bardzo dobrynm szkoleniem przesyłam 2 handlowców na kolejne szkolenie Wyskojakościowe techniki sprzedaży z trenerem Krzysztofem Podstawk i jedną osobę na szkolenie z Prezesem Matelą.
Jadwiga Sosnowska Właścicel „” wrzesień 2013
-
Fructofresh Sp z o.o.
Dziękujemy za skuteczne przeszkolenie 4 osób podczas szkoleń Techniki sprzedaży.
Dyrektor Michał Bulikowski - Wrzesień 2013.
-
PGE SYSTRYBUCJA
Dzięki SZkoleniu z Technik sprzedaży nasza grupa pozyskała dużo konkretnych informacji a dzięki niedużej grupie przećwiczyliśmy najistotniejsze techniki sprzedażowe
Dorian Żaczek- Właścicel„”Pażdziernik 2013.
Coach: Krzysztof Podstawka
Trener - Wykładowca Wydziału Zarządzaniau Katedry Marketingu UW. Ponad 3500 szkoleń przeprowadzonych. Arbiter NATIONAL SALES AWARD 2021 Specjalizacja: Marketing sprzedażowy, Techniki Pozyskiwania klientów i zwiększania wydajności handlowej, Coaching , Techniki zwiększania sprzedaży . Liczne publikacje
Korzyści → Nowe TWARDE umiejętności
»Jak zyskać przewagę nad konkurencją ? - Skuteczny doradca klienta
» Telemarketing to Konkretna umiejętność i specjalizacja - wymagająca ciągłej praktyki i udoskonalania
» Kiedy Klient zawsze kupi ? - Opracowanie przez trenera planu doskonalenia prowadzenia rozmów handlowych usprawni wykorzystanie telemarketingu w sprzedaży.
» Techniki sprzedaży - dostosowane do rodzaju działalności i profilu kontrahenta - zwiększą wydajność handlową FIRMY
Wskazania
Piony handlowe, Właściciele firm, Obsługa klienta, Sprzedawcy , Telemarketerzy
Lecz także informatycy, prawnicy, finansiści, technicy i inżynierowie
Zastosowanie
- 1. Akcje promocyjne
- 2. Kampanie marketingowe
- 3. sprzedaż zdalna w warunkach pandemii
- 4. Cross Selling i Zwiększanie zysków na dotychczasowych klientach
- 5. Sprzedaż internetowa
27.04.2021 godz. 9.15
SZKOLENIE ONLINE
by ZOOM