• techniki sprzedaży
  • techniki sprzedaży
Aktywna Sprzedaż Telefoniczna
12.09.2019 CENTRUM GIEŁDOWE
Ćwiczenia z Aktywnego Telemarketingu
Wsparcie sprzedaży internetowej
Aktywna sprzedaż
telefoniczna
Telemarketing jako wsparcie sprzedaży online
Techniki argumentacji
Rozmowy wychodzące
Negocjacje
Jakie
Umiejętności
nabywają uczestnicy ?
Techniki komunikacji w sprzedaży
Techniki argumentacji - korzyści, cechy vs cena
Techniki odpowiadania na zarzuty


 

 

Aktywna sprzedaż telefoniczna i pozyskiwanie klientów → wciskać towar czy skutecznie sprzedawać ?



! CHARAKTERYSTYKA SZKOLENIA

→ Jak skuteczniej wykorzystać techniki sprzedaży i wpływu społecznego do osiągnięcia swoich celów. Zaproponowane przez trenera reguły i zasady od lat są uważane za podstawowe zasady gwarantujące sukces w zakresie sprzdaży oddziaływania na nowych i dotychczaSOWYCH kontrahentów. Profesjonalne rozmowy telefoniczne to Umiejętnosć wymagająca ciągłej praktyki i udoskonalania. Przydatne szczególnie w okresie sezonowych i światecznych kampanii promocyjno - marketingowych Niniejsze szkolenie rozszerza i uzupełnia dotychczasową wiedzę. W czasie trwania całych warsztatów będzie przytoczonych wiele praktycznych przykładów, obrazujących najskuteczniejsze techniki sprzedaży telefonicznej. Na zadawane przez uczestników pytania będą udzielane wyczerpujące odpowiedzi, umożliwiające dynamiczne dostosowywanie programu do ich potrzeb. Szkolenie zawiera ćwiczenia ( w tym autotest umiejętności telemarketingowych ) które uczą standardów i sformułowań - które sprzedają !

This text will be replaced since the "clone" option is set to true

12_09_2019_9.30 początek

1. Jak typować i gdzie szukać nowych klientów ?

  1. Jakich klientów szukać ?
  2. Bazy danych
  3. Internet
  4. Krok po kroku do sprzedaży (emaile, mobile, telefon, face-to-face)
  5. Wstępno-ofertowe emaile : jak pisać - kiedy wysyłać

2.Zastosowania i cechy telemarketingu:

  1. Telemarketing przychodzący (pasywny)
  2. Telemarketing wychodzący (aktywny)

ćwiczenie I»


3.Zasady i techniki komunikacji interpersonalnej przez telefon + autotest umiejętności telemarketingowych



  1. Zasady słuchania rozmówcy
  2. Zasady mówienia, w tym: unikanie fauli
  3. Praktyczne rady do długotrwałej pracy głosowej przez telefon + ćwiczenie


4.Aktywny telemarketing - jak nie czekać na klientów ?

ćwiczenie »

  1. Otwarcie rozmowy – intrygujące przedstawienie
  2. Nawiązanie kontaktu z docelowym rozmówcą – jak omijać „rogatkowych”
  3. Zaciekawianie przedmiotem rozmowy - Jakie zaciekawiacze („teasery”)
  4. Sondaż potrzeb i oczekiwań rozmówcy – poszukiwanie szans sprzedaży
  5. słuchanie i wypytywanie klienta
  6. kolejność operowania pytaniami
  7. podsumowanie sondażu + ćwiczenie w parach
  8. Kiedy klient mówi, że już współpracuje z innym dostawcą

14.00­-14.30 lunch

5Telemarkting przychodzący i wychodzący jako wsparcie w sprzedaży online i kampanii online

ćwiczenie »

  1. telefoniczne otwarcie rozmowy w sprzedaży internetowej,
6. Jak prowadzić efektywną prezentację propozycji dla klienta:
  1. optymalny język argumentacyjny
  2. budowa pasm argumentacyjnych + indywidualne ćwiczenie namysłowe
  3. ocena rezultatów ćwiczenia
  4. Budowanie dopasowanych teaserów ; cechy-korzyści-teaser

7 Reguły i techniki rozmawiania o cenach

  1. Najpierw oferowane wartości/korzyści – potem ceny
  2. Techniki zmniejszania dolegliwości ceny („kanapka cenowa”, „rozmiana na drobne”, itp.)

8 W jaki sposób identyfikować i usuwać obiekcje klienta - różne metody

  • indywidualne ćwiczenie namysłowe + ocena rezultatów ćwiczenia

9 Metody osiągania uzgodnień i zamykania kontaktu:

  • wyczuwanie optymalnego momentu - Wychwytywanie gotowości klienta
  • techniki przezwyciężania wahań klienta („łańcuch potwierdzeń”, „za i przeciw”, itp.)
  • Wybór odpowiedniej metody przekonywania klienta
  • ĆWICZENIE- Najczęściej spotykane obiekcje

10 Wznawianie kontaktu z „niezdecydowanym” klientem

  • Przypominanie walorów oferty czy coś nowego?
  • „nowy as w rękawie?”
  • Najczęstsze błędy w praktyce negocjacji


ćwiczenie IV»


11.

    Telefoniczna obsługa interwencji - jak zwiększać sprzedaż na stałych i dotychczasowych klientach ?


  • sekwencja technik
  • Ćwiczenie

12.Jak być profesjonalnym doradcą klienta ? - Wciskać sprzedaż czy doradzać w zakupie ?

  • Wciskać sprzedaż czy doradzać w zakupie ?
  • Doradzanie z wykorzystaniem praktycznych reguł wywierania wpływu
  • Doradca dostosowany do klienta aż do granic asertywności
  • Techniki asertywne z trudnymi klientami
  • Jak nie czekać na klientów lecz być docenianym doradcą?
  • Doradca techniczno-handlowy w Internecie: wpisy na forach, tweety, blogi, vortale poradnicze, webinaria, youtube
  • Doradca jako dawca contentu do firmowych newsletterów/blogów/portali
  • Ćwiczenie. Asertywna odmowa z opcją zamienną.

13.Ćwiczenie podsumowujące - Spróbuj mnie namówić


18.45 z a k o ń c z e nie


  • INFONETAX

    W związku z bardzo dobrym szkoleniem w dniach 11 i 18 marca 2014 przesyłam 2 osoby na kolejne szkolenie Wysokojakościowe techniki sprzedaży z trenerem Krzysztofem Podstawką.

    Prezes Edyta Stąpór Rynk Marzec 2014.

  • PHU SORTIMA

    W związku z bardzo dobrynm szkoleniem przesyłam 2 handlowców na kolejne szkolenie Wyskojakościowe techniki sprzedaży z trenerem Krzysztofem Podstawk i jedną osobę na szkolenie z Prezesem Matelą.

    Jadwiga Sosnowska Właścicel „” wrzesień 2013

  • Fructofresh Sp z o.o.

    Dziękujemy za skuteczne przeszkolenie 4 osób podczas szkoleń Techniki sprzedaży.

    Dyrektor Michał Bulikowski - Wrzesień 2013.

  • PGE SYSTRYBUCJA

    Dzięki SZkoleniu z Technik sprzedaży nasza grupa pozyskała dużo konkretnych informacji a dzięki niedużej grupie przećwiczyliśmy najistotniejsze techniki sprzedażowe

    Dorian Żaczek- Właścicel„”Pażdziernik 2013.



Coach: Krzysztof Podstawka


Trener - Wykładowca Wydziału Zarządzaniau Katedry Marketingu UW. Ponad 3500 szkoleń przeprowadzonych. Arbiter NATIONAL SALES AWARD 2019 Specjalizacja: Marketing sprzedażowy, Techniki Pozyskiwania klientów i zwiększania wydajności handlowej, Coaching , Techniki zwiększania sprzedaży . Liczne publikacje




Korzyści

» Telemarketing to Konkretna umiejętność i specjalizacja - wymagająca ciągłej praktyki i udoskonalania

» Kiedy Klient zawsze kupi ? - Opracowanie przez trenera planu doskonalenia prowadzenia rozmów handlowych usprawni wykorzystanie telemarketingu w sprzedaży.
» Techniki sprzedaży - dostosowane do rodzaju działalności i profilu kontrahenta - zwiększą wydajność handlową FIRMY


Wskazania

Piony handlowe, Właściciele firm, Obsługa klienta, Sprzedawcy , Telemarketerzy

Lecz także informatycy, prawnicy, finansiści, technicy i inżynierowie


Zastosowanie
  • 1. Akcje przedświąteczne i promocyjne
  • 2. Kampanie promocyjno-marketingowe
  • 3. sprzedaż zdalna i umawianie spotkań
  • 4. Cross Selling i Zwiększanie zysków na dotychczasowych klientach




Udział


  • 595 zł + 23% VAT - 1 osoba
  • 545 zł/os + 23% VAT - 2 osoby
  • 495 zł/os + 23% VAT - 3 osoby






12.09.2019 godz. 9.30


CENTRUM GIEŁDOWE GPW,
Książęca 4, Warszawa





ZGŁOSZENIE

techniki sprzedazy Każdy Uczestnik szkolenia otrzymuje podręcznik trenera Krzysztofa Podstawki "Aktywna sprzedaż osobista i bezpośrednia"

Program pdf


Zgłoszenie.doc


Zgłoszenie online

Udział
    Miejsce-GPW


    595 zł + 23% VAT-1 os
    545 zł/os + 23% VAT-2os
    495 zł/os + 23% VAT-3os