• Kontrahenci

    Jak dotrzeć do klienta ?

    Jakich narzędzi marketingowych

    należy użyć w skutecznym dotarciu do klienta?

  • Reklama

    Techniki internetowe

    Skuteczne techniki marketingu internetowego

    Newsletter, strona www, SEO , SEM.

  • Ofertowanie

    Skuteczny COPYWRITING w ofertowaniu handlowym

    Sformułowania, które mają zastosowanie w sprzedaży

  • Prezentacja

    Techniki Prezentacji zdalnej i bezpośredniej

    Jak ukazywać korzyści ?

    Jak opisywać cechy ?

    Prezentacje grupowe vs zindywidualizowane, Wystąpienia publiczne

  • Sprzedaż

    Ćwiczenia + case study

    sformułowania werbalne

    skuteczne techniki sprzeadży



Niezawodne i kreatywne metody pozyskiwania kontrahentów

(Od reklamy, poprzez ofertę aż po kontraktację i realizację zamówienia )



Założenie - Efektywna sprzedaż B2B i skuteczne pozyskiwanie kontrahentów nie jest dziełem przypadku. - jednakże w Polsce, umiejętności miękkie handlowca/przedsiębiorcy i tworzenie relacji są nie mniej ważne jak oferta i dobre wypozycjonowanie.

9_15 6.06.2017

1. Gdzie szukać nowych kontrahentów (prospektów)?

  1. Alternatywne kierunki poszukiwania prospektów
  2. Bazy danych i miejsca spotkań prospektów
  3. Jak się pozycjonować w internecie - materiał

2. Jak kreować kontakty z kontrahentami ?

  1. Handlowiec w Internecie: wpisy na forach, tweety, blogi, vortale poradnicze
  2. Przedstawiciel jako dawca contentu do firmowych newsletterów/blogów/portali
  3. Doradca na: szkoleniach, targach, grupowych prezentacjach

Case study

3. Bez teasingu się nie przebijesz

  1. Wymogi dobrych teaserów
  2. Budowanie dopasowanych traserów: cechy-korzyści-teaser
  3. Ćwiczenie. Teaser z oferty…. dla klienta…

Ćwiczenie


4. Wstępne nawiązywanie kontaktu z prospektem = sondaż i zaciekawienie kontrahenta

  1. Krok po kroku do sprzedaży (emaile, telefon, face-to-face)
  2. Co na początek wiemy o kliencie
  3. Wstępno-ofertowe direct-mails i emails: zasady copywritingu
  4. list ofertowy -Tresć i zasady pisania oferty sprzedażowej

COPYWRITING w ofertowaniu sprzedażowym


    newsltetter ( e-zine) ; Group text messaging, * reguły COPYWRITINGU stosowane są w SOCIAL MEDIACH , reklamach kontekstowych jako nieodłączne wsparcie tradycyjnych form komunikacji w sprzedaży: wzbudzają zainteresowanie - przyciągają uwagę - generują konwersję

5. Wykorzystanie telefonu

  1. Wykorzystanie telefonu do wstępnego rozpoznania problemu klienta i umówienia spotkania
  2. Ćwiczenie. Sondażowa rozmowa przez telefon z umówieniem spotkania

6. Nawiązywanie kontaktu w spotkaniu face-to-face z prospektem

  1. Wzajemne pierwsze wrażenia…oj, uważaj!
  2. Zagajanie rozmowy
  3. Najlepsze układy do pracy poradniczej z klientem
  4. Profilowanie klienta i jego problemu zakupowego
  5. Ćwiczenie. Jak złapać pierwsze porozumienia

Tworzenie RELACJI

    Dobre relacje z kontrahentami = Nowe rekomendacje = Nowi klienci


7. Sondowanie prospekta przy użyciu pytań

  1. Pytania zamknięte i otwarte: zalety i wady
  2. Kolejność wątków w sondażu klienta
  3. SPIK: specjalna technika na trudnych klientów
  4. Ćwiczenie. Sondaż w parach z zamianą ról

Ćwiczenie


8. Dopasowane pasma argumentacyjne w skutecznej prezentacji propozycji

  1. Asertywne reakcje na nadmierne oczekiwania klientów
  2. Czas udowodnić prawdziwośc traserów - Budowa efektywnych pasm argumentacyjnych
  3. Multi-sensoryczne prezentacje
  4. Sprawdzanie efektu argumentacji
  5. Ćwiczenie. Przygotowanie dopasowanych pasm argumentacyjnych

9. Metody pozwalające identyfikować i usuwać obiekcje prospektów

  1. Rodzaje obiekcji i zastrzeżeń klienta
  2. Reagowanie na obiekcje
  3. Dobór odpowiedniej metody usuwania obiekcji kontrahenta
  4. Ćwiczenie. Najczęściej spotykane obiekcje

10.Techniki negocjacji z prospektem i zarządzania ustępstwami

  1. Zasady komentowania i negocjowania cen
  2. Najczęstsze błędy w praktyce negocjacji
  3. Praktyczne reguły negocjacji handlowych z klientem
  4. Ćwiczenie. Jak się nie dać….

Ćwiczenie

11. Metody przekonywania (kontraktacji) prospekta - zamknięcie sprzedaży i tworzenie skutecznych relacji

  1. Wychwytywanie gotowości klienta
  2. Wybór odpowiedniej metody przekonywania klienta
  3. Co po pierwszym: nie; wznawianie kontaktu
  4. Zasady operowania bodźcami promocji sprzedaży

12. Co jest zakazane w przekształcaniu prospekta w customera



  • Aspekty marketingu bezpośredniego i internetowego w pozyskiwaniu kontrahentów


    Marketing internetowy w formie prezentacji : Reguły pozycjonowania SEO; Newslettery; -

  • List ofertowy

      Opracowanie przez trenera indywidualnego planu doskonalenia komunikacji w sprzedaży i właściwej strategii marketingowej pomoże pozyskać nowych kontrahentów, zwiększyć wolumen sprzedaży w dotychczasowych i nowych segmentach docelowych. Poznaj reguły skutecznego ofertowania handlowego i tworzenia relacji

  • Skuteczna Prezentacja

    • Reguły prezentacji grupowych
    • Prezentacja standaryzowana
    • Prezentacja zróznicowana
    • Prezentacja zindwywidualizowana

    Jak przebiega prezentacja z użyciem technologii „pasm argumentacyjnych ? .

  • TWORZENIE RELACJI B2B/B2C I FINALIZOWANIE ZAMÓWIENIA



    Opracowanie przez trenera indywidualnego planu doskonalenia komunikacji w sprzedaży i właściwej strategii marketingowej pomoże pozyskać nowych kontrahentów, zwiększyć wolumen sprzedaży w dotychczasowych i nowych segmentach docelowych.
    » Techniki Sprzedaży i Metody marketingowe dostosowane do rodzaju działalności kontrahenta- Zwiększą wydajność handlową Państwa FIRMY




Krzysztof Podstawka UW

Doświadczony trener,  wykładowca na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Już ponad 3500 szkoleń przeprowadzonych. Arbiter PRESTIŻOWEGO NATIONAL SALES AWARD 2017 Autor wielu książek z dziedziny Marketingu , Zarządzania i Sprzedaży. Specjalizacja : Marketing sprzedażowy, Coaching , Pozyskiwanie nowych klientow, Wdrażanie nowych produktów



Korzyści

Opracowanie przez trenera indywidualnego planu doskonalenia komunikacji w sprzedaży i właściwej strategii marketingowej pomoże pozyskać nowych kontrahentów, zwiększyć wolumen sprzedaży w dotychczasowych i nowych segmentach docelowych.
» Techniki Sprzedaży i Metody marketingowe dostosowane do rodzaju działalności kontrahenta- Zwiększą szanse na pozyskanie nowych kontrahentów i klientów ( B2B i B2C)




Udział: 6.06.2017

  • 545 zł + 23% VAT - 1 osoba
  • 495 zł + 23% VAT/os - 2 osoby
  • 445 zł + 23% VAT/os - 3 osoby
  • lunch, przerwy kawowe, pakiet materiałów



Zastosowanie

Pozyskiwanie klientów , Copywriting, Techniki sprzedaży- Skuteczna argumentacja bezpośrednia i telefoniczna , Marketing Bezpośredni, Marketing internetowy, Organizacja imprez i akcji promocyjnych, Prezentacje marketingowe i Wystąpienia publiczne , kreowanie i pielęgnowwanie dobrych RELACJI z kontrahentami


DODATKOWE

techniki sprzedazy Podręcznik trenera
" Aktywna sprzedaż osobista i bezpośrednia"
program szkolenia

Program pdf

zgłoszenie

Zgłoszenie.doc

zgłoszenie

Zgłoszenie online